Marketing automation voor de bouw

Optimaal presteren en adviseren met de slimme acquisitietools van Utopis® Platform, de basis voor marketing automation in de bouw en installatie.

Uw bouwproducten optimaal in beeld brengen bij alle doelgroepen? Door het toepassen van marketing automation creëer je in feite een online sales medewerker. Online tools kunnen de architect, aannemer en eindgebruiker ondersteunen. Hier profiteert uw eigen verkoopafdeling ten volle van. U kunt immer niet altijd op alle plaatsen tegelijk zijn.

Het maken van een productkeuze in de bouw vraagt om goede hulpmiddelen. Verkeerde combinaties van producten zijn namelijk onwenselijk. Het samenstellen van de juiste oplossing valt zonder vakkennis nog niet mee in de praktijk. Door marketing automation benut u de vakkennis van uw medewerkers ten volle via een online 24/7 adviestool, systeemconfigurator, inspiratietool, kleurenmixer enzovoorts.

Is marketing automation iets voor uw organisatie?

De basis van marketing automation wordt gelegd met een productinformatiemanagementsysteem of PIM. Met PIM-software voorkomt u versnippering van productinformatie. Een productsysteem vervangt Excel-sheets en andere databases. Beheer van informatie vindt hierdoor plaats op één centrale plek.

Met Utopis® Platform, kortweg UP, beschikt u over een management tool voor productinformatie. Hierbij vormt uw eigen assortiment de basis, bijvoorbeeld gevoed vanuit uw eigen ERP. Productinformatie on the fly, PDF-productbladen, website (WordPress), systeemconfigurator, mobiele app of calculator: uw assortiment verdient maximale verspreiden.

 

Waarom kiezen voor Utopis® Platform?

ZeeBoer is de PIM-specialist voor meer dan 120 A-merkleveranciers in de bouw. Graag laten wij u zien wat uw organisatie op gebied van marketing automation kan doen.


Maak direct een afspraak

Onze opdrachtgevers